VERZENDGEGEVENS

Bij EverShape® is een van onze belangrijkste doelen om ons te richten op hoogwaardige en veilige verzendopties - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen tot ze thuis met hun geliefden van onze producten kunnen genieten.

HOE LANG DUURT DE LEVERING?

Zodra je bestelling compleet is, wordt deze direct naar ons logistieke team gestuurd.

Het duurt 1-5 werkdagen om je bestelling voor te bereiden en te verwerken, afhankelijk van de grootte en het type van de artikelen in je bestelling: We controleren zorgvuldig de kwaliteit van je bestelde artikelen, doen eventueel de nodige aanpassingen en verpakken je goederen zodat ze kunnen worden overgedragen aan onze verzendpartners.

Levertijden variëren afhankelijk van de leverings- en verzendlocatie*. We verzenden alle producten hoofdzakelijk vanuit ons hoofdmagazijn, afhankelijk van de beschikbaarheid, om de snelst mogelijke verzending te kunnen garanderen:

De verzendtijd* vanuit ons main warehouse is als volgt:

  • Naar Nederland 2-3 werkdagen
  • Naar België 2-4 werkdagen

De verzendtijd* vanuit ons centrale warehouse is als volgt:

  • Naar Nederland 4-8 werkdagen
  • Naar België 4-8 werkdagen

*Afhankelijk van de order drukte en periodes met een verhoogde vraag als gevolg van seizoensgebonden promoties zoals Zwarte Week/Zwarte Vrijdag of Kerstmis, kunnen levertijden korter of iets langer zijn. Alle bovenstaande levertijden zijn bij benadering.

Mochten er vertragingen optreden bij je bestelling, dan brengen we je daar natuurlijk direct per e-mail van op de hoogte. We vragen om wat meer geduld in tijden van grote vraag.

WAT KOST VERZENDEN?

We zijn er trots op dat we gratis verzending kunnen bieden aan al onze klanten in Nederland en België - zonder minimale bestelwaarde.

WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat je pakket is ingepakt, wordt het overgedragen aan ons verzendbedrijf en ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat je de locatie van je pakket op elk moment live kunt volgen.
In zeldzame gevallen kan de bestelling in meerdere deelzendingen worden verzonden om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren.

WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?

In bepaalde gevallen hebben onze verzendpartners DHL en Post NL 1-3 werkdagen nodig om de locatie van het pakket bij te werken (steeds vaker op zon- en feestdagen). We vragen om je begrip en geduld in deze gevallen. Als je tracking na 5 werkdagen nog steeds niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.

IK HEB VERKEERDE ADRESGEGEVENS INGEVOERD BIJ HET AFREKENEN, WAT NU?

Neem onmiddellijk contact met ons op via e-mail (info@ever-shape.nl)/contactformulier en laat ons je juiste afleveradres weten. Zolang je pakket nog niet is verzonden, kunnen we je adresgegevens achteraf eenvoudig wijzigen en zullen we ons best doen om dat zo snel mogelijk te doen.

Als het pakket echter eenmaal is verzonden, kunnen we de aflevergegevens helaas niet meer wijzigen, omdat deze al zijn doorgegeven aan onze verzendpartners.

We raden je daarom sterk aan om alle gegevens/adressen te controleren voordat je je bestelling afrondt om vertragingen of problemen met de levering te voorkomen. We raden je ook aan om te reageren op en gebruik te maken van bezorgingse-mails/bezorgingsberichten/afhalen van het pakket bij Pick Up Shops (als je niet thuis bent op het moment van bezorging).

NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN JULLIE GOEDEREN?

We verzenden onze producten wereldwijd.

We bieden gratis verzending zonder minimale bestelwaarde naar Nederland en België. Meer landen met gratis verzending volgen binnenkort.

_________________

Als je nog andere vragen hebt (over producten, verzending, bestelling, enz.), kun je ons altijd een bericht sturen onder het menu-item "Contact" & onze klantenservice zal je vraag zo snel mogelijk persoonlijk behandelen!